Hoe Keto-dieet te starten

 

Een ketogeen dieet is eigenlijk gemakkelijker te starten en vol te houden dan je denkt als je eenmaal de suikers en extra koolhydraten hebt weggegooid. Wanneer u zich aanpast aan vet, zult u merken dat de hunkering naar honger aanzienlijk afneemt terwijl de energie hoog blijft.

 

Ketose eenvoudig gemaaktGratis Facebook-groep

Hoe Keto-dieet te starten

Una dieta chetogenica è in real à easy da mantenere di quanto pensi una che hai buttato via gli zuccheri e i carboidrati extra. Quando raggiungi l’adattamento al grasso, noterai che le voglie di fame diminuiscono notevolmente mentre l’energia rimane alta.

Vorrei darti en een nieuwe lijst van cibi Keto che potresti usare mentre fai la spesa. Een lijst van spesa cheto è een ottimo modo per iniziare en durf via een zoektocht naar een andere “carboidrato” extra dalla tua cucina. Gevoelens van het gebruik van het voedsel en de inhoud van de carboidratie en de inhoud van het dieet.

Starting Keto Picture

Wat zijn netto-koolhydraten

De typische macro-percentages van het ketogene dieet zijn 70% vet, 25% eiwit, 5% netto koolhydraten.
Netto koolhydraten verwijzen naar gram koolhydraten minus de vezels. Daarom is het goed om al je vezelrijke voedselbronnen binnen te krijgen om jezelf van voldoende calorieën te voorzien en toch te blijven

Keto-tips

  • Dagelijkse netto koolhydraten 30-50 g per dag Verhoog de wateropname

  • Eet gezonde vetten (verzadigd, omega 3 vetzuren, enkelvoudig onverzadigd)

  • Houd de eiwitinname gematigd (0,6-1 pond per vetvrije massa)

  • Eet als je honger hebt, stop als je vol zit

  • Vermijd ‘vetarme’ en ‘vetvrije’ producten

  • Elektrolyten verhogen (natrium, magnesium, kalium)

Gratis Keto-voedsellijst

Keto-voedsellijst

Hier is een lijst met keto-voedingsmiddelen die u aan uw boodschappenlijst kunt toevoegen. Deze keto-vriendelijke opties zouden een goed startpunt zijn.

Keto vlees

  • Gehakt
  • Spek
  • Kip
  • kalkoen
  • Rundvlees Borst
  • Worstjes
  • Beef Jerky
  • Varkenskarbonades
  • Eend
  • Wild spel
  • Ham
  • Pastrami
  • Zalm
  • Kreeft

Keto-groenten

  • Artisjokken
  • Okra
  • Ui
  • Courgette
  • Spinazie
  • Spaghetti Pompoen
  • Paprika’s
  • Zuurkool
  • Selderij
  • Bloemkool
  • Kool
  • Spruitjes
  • Broccoli
  • Asperges
  • Komkommer
  • Selderij
  • Knoflook
  • Paddestoelen
  • Pompoen
  • Radijs
  • Boerenkool
  • Groene bonen
  • Sla
  • Rucola

Keto-fruit

  • Avocado’s
  • Tomaten
  • Bessen
  • Limoen
  • Citroen
  • Kokosnoot

Keto-noten / zaden

  • Brazilië
  • Hazelnoten
  • Pecannoten
  • Walnoten
  • Pistache
  • Macadamia
  • Pijnboom
  • Pompoen
  • Chia
  • Hennep
  • Vlas

Zuivel

  • Boter
  • Volle slagroom
  • Harde kaas
  • Zachte kaas
  • Roomkaas
  • Zure room
  • Kwark
  • Griekse yoghurt

Keto-bloem

  • Amandelmeel
  • Kokosnoot meel

Keto-zoetstof

  • Swerve (in welke vorm dan ook)
  • Stevia (bewaar een fles vloeibare stevia in je tas)
  • Monnik Fruit
  • Truvia, Xylitol

Keto-oliën

  • Kokosnootolie
  • Olijfolie
  • MCT-olie
  • Cacaoboter
  • Spekvet
  • Reuzel
  • Avocado-olie
  • Ghee

Kruiden

  • Zout
  • Peper
  • Knoflook
  • Kaneel
  • Vanille-extract
  • Rozemarijn
  • Kurkuma
  • Basilicum
  • Cilantro

Keto Specerijen

  • Mayonaise
  • Mosterd
  • Suikervrije dressings
  • tabasco
  • Salsa
  • Augurken
  • Jalapenos
  • Sauzen zonder suiker
  • Kappertjes
  • Mierikswortel
  • Cider en wijnazijn
  • Sojasaus
  • Olijven

Keto OS NAT

Ketose gemakkelijk gemaakt

Met verbeterde onderdrukking van de eetlust helpt KETO OS NAT vet te verbranden door honger onder controle te houden en de drang om te snacken te verminderen.

Ervaar ongekende mentale helderheid en geoptimaliseerde cognitieve functie dankzij de gepatenteerde mix en de allerhoogste werkzaamheid in KETO OS NAT.

Keto OS Italy
Open chat
1
Hallo mijn naam is Anthony.
Laat het me weten als je vragen hebt ....